وانیاوانیا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

وانیا کوچولوی خونه ی ما

جشن تولد

1392/12/3 0:27
نویسنده : مامان فاطمه
1,658 بازدید
اشتراک گذاری

اول فکر کنم باید یه عذر خواهی به علت تاخیرم از وانیا جوون و دوستای خوبم داشته باشم بعدهم کلی خبرهوراهوراهورا

 

پس بیاید ادامه مطلب

 

 

 

اول فکر کنم باید یه عذر خواهی به علت تاخیرم از وانیا جوون و دوستای خوبم داشته باشم بعدهم کلی خبرهوراهوراهورا

 

 

 

با اینکه تولد دخملم بهمن بود جمعه   2 بهمن(چون خاله ها کارمند هستن و فقط جمعه وقت آزاد دارن) یه جشن کوچولو خونه دایی مهدی گرفتیم چون تولد بیتا (دخترداییم)و ساجده(دختر خالم) هم بود بیتا ساله، ساجده ساله و شما Cartoon Number Two ساله شدی

 

 

 

خیلی به وانیا خانم خوش گذشت چون اونجا چندتا بچه هم سن و سال خودش بود و کلی بازی می کرد

 

 

 

و تولد بعدی با تم باب اسفنجیspongebob and patrick animation و به عبارتی تولد اصلی جمعه بعدی بود که عمه مژگان هم زحمت کشیده بود بخاطر وانیا  از تهران اومده بود مشهد تا امسال تولد این فسقل و پیش ما باشه و اما جمعه صبح خبر فوت خاله فرزانه(خاله بابا مجید)و شنیدیم که کلا برنامه ها تغییر کرد.....(خاله سرطان روده داشتن و چندسالی درگیر این بیماری بودن و خیلی سختی کشیدن)

 

 

 

آهاااااااااااان  یادم رفت اینو بگم: روز قبل از تولد، دایی سبحان خونه ما بود و من مشغول کارهای فردا، همش حواسم به بچه ها بود که بازیشون تبدیل به دعوا نشه چون دعوا یکی از ارکان مهمه بازی این دایی و خواهرزاده ست ینی وقتی سبحان خونه ماست بعد از یکم بازی وانیا اسباب بازیاشو به سبحان نمی ده و اگه اون برداره جیغ میزنه و وقتی که ما اونجاییم هم برعکس اما بازم وانیا جیغ میزنه.. بگذریم،

 

داشتم کف آشپزخونه رو می شستم،چند باری اومدم توی پذیرایی و به بچه ها سر زدم خیلی بی سر و صدا داشتن کارتون می دیدن،هم کارهامو می کردم هم تو فکر اونا بودم حدود یک ربع شد دیدم هیچ صدایی نمیاد و چون آخر کارم بود و نمی تونستم از آشپزخونه بیام بیرون چندبار سبحان و صدا زدم تا بیاد و توضیح بده که چیکار می کنن واون میگفت "آبجی صبر کن الان میام"با خودم گفتم خدا رو شکر کارم تموم شد و اینا دعواشون نشد،یهو سبحان اومد و گفت آبجی موهای وانیا رو کوتاه کردم...! تعجب کردم و فکر کردم الکی میگه اما یادم اومد که سبحان همون روزا یه  animated gifs of office equipment - scissorsکاغذبری بچه گونه برای وانیا خریده بود،وانیا رو صدا زدم اما اون نیومد،با خودم گفتم حتما یکم جلوی موهای بچه رو خراب کرده...  به سبحان گفتم که بره و وانیا رو بیاره اما اون با سبحان هم نیومد، سبحان میگفت اشکال نداره آبجی فردا که تولدش شد می بینیش!!نیشخند

 

خلاصه خودم اومدم و دیدم و  شدم....تمام موهای وانیا رو کوتاه کرده بود موهای وانیا تا روی شونش بود همه رو از ته کوتاه کرده بود،دوتایی می خندیدن ،سبحان می گفت:آبجی خشگل شده؟من مونده بودم بخندم یا داااااااااااااااااد بزنم،گفتم چرا اینجوریش کردی؟ گفت: میخواستم برای تولدش خشگل بشه.............

 

ینی من مونده بودم چه طور توی 15 دقیقه همه موهاشو کوتاه کرده بود و وانیا دختر جیغ جیغوی من صداش درنیومده بوووووود؟؟؟؟ هنوز تو شُکٌم

 

هیچی دیگه ادامه نداره وانیا رو بردم آرایشگاه و مجبور شدیم کلا کچلش کنیم و شد ایی کیی یو سان

اینم کادوی داییش... از این به یادموندنی تر نمی شه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان زينب و ضحي جون
3 اسفند 92 2:19
سلام مامان مهربون. من مامان رود منتهي به دريام. تولد دسته گل اسموني..دخمل نازمون مبارك كادوي اقا دائي هم كه خدا نصيب نكنه ديگه انشاالله .تن هردوشون سلامت. راستي حالا كه مشهد تشريف دارين،ميشه سلام مخصوص من رو هم به أقام برسونيد و ازشون بخوايد سال تحويل ما رو هم بطلبن.. ممنون كه برامون نظر گذاشتينبازم بهمون سر بزنيد سلام عزیزم خیلی ممنون،ایشالا آقا بطلبه شروع بهار و پیش ما باشید
مامان شایان
3 اسفند 92 13:17
تولدت مبارک عزیزم
مامان کوثری
4 اسفند 92 5:49
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین و کلاه عیدانه و بنر عید طراحی و چاپ کارت پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت temparti.ir http://tempari.blogfa.com تقویم های تم دار تنوع زیادی در وب هست حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید
مامان بهنود و بهناز
11 اسفند 92 11:37
سلام تولد گذشته ی دختر گلت مبارک ازت خوشم میاد حتما بیا به منم سر بزن باهم بتبادلیم! خیلی ممنون عزیزم تولد بهنودخان هم مبارکحتما با کمال میل
مامی آرشیدا
15 اسفند 92 21:57
اول اینکه خدابیامرزه عزیزازدست رفته شماروودوم اینکه بازم تولددخملی مبارک وبعداینکه مگه دایی جون چندسالشه که این کارروانجام داده؟؟؟؟من اگهذجای شمابودم سکته میزدم ممنون عزیزم خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه دایی فسقلی وانیا که عکسش توی قسمت درباره وبلاگ هست 5 سالشه