وانیاوانیا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

وانیا کوچولوی خونه ی ما

برای دخترم

1392/12/17 23:14
نویسنده : مامان فاطمه
1,177 بازدید
اشتراک گذاری

الان ساعت 11و 10 دقیقه ست ، بابامجید رفته سر ضبط و نفس مامان هم رفته "دادا" همون لالای خودمون،قربونت برم عزیزم که وقتی خوابت میاد می گی"من دادا اَم"(من لالا دارم)  یا گاهی "مامان بییم دادا"(بریم لالا) وقتی هم که میخوای بخوابی خیلی دوست  داری منو بابا هر دو پیشت باشیم خانواده

 

شبایی که بابا نیس موقع خواب هر چند دقیقه 1 بار می گی "بابا"یامی گی "مَدید بیا" (مجید بیا) تا وقتی که خوابت میبره

 گاهی دلم خیلی براتون تنگ میشه تازه می فهمم که خیلی دوستتون دارم قلبقلببا همه مشکلات و سختی ها و مشغله های زندگی وقتی پیشتونم احساس آرامش میکنم...

همتون و دوس دارم اون یکیم خواهر وانیاست که ایشالا میاد تو دلم و  به جمع ما اضافه میشه

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهام مامان امیرعلی جیگر
17 اسفند 92 22:54
سلام عزیزم با مطلب جدید و عکس های جدید آپم سربزن و نظربدید امیرعلی خوشحال میشه عزیزم لینکی که دادی باز نمی شه
مامان صدف
19 فروردین 93 11:12
خدا حفظش کنه.