وانیاوانیا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه سن داره

وانیا کوچولوی خونه ی ما

نوروز 93

1393/1/4 15:21
نویسنده : مامان فاطمه
857 بازدید
اشتراک گذاری

هوراهوراتولد عید شما مبارکهوراهوراتولد عید شما مبارکهوراهورا

 

امیدوارم امسال سال خوبی  برای همه مردم،برای دوستام و برای خودم باشه.......ان شاءالله

 

اون سویئچ ها رو هم به سفارش یکی از دوستای مجازی که از این کار نتیجه گرفته بود اضافه کردیم به هفت سینمون


این عکس ها رو هم وانیا با کلی اصرار از من و بابا گرفتهبغل

 

البته منم توی اون عکس بالا هستم متفکر ولی دیده نمی شمخنده

تازه .. موقع گرفتن هر عکس خیلی تاکید میکرد که ما به لنز دوربین نگاه کنیم.. اما خودش به صفحه نگاه نمی کرد و نتیجه این شد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

عمه ای،
5 فروردین 93 17:17
بابا بچه به این هنرمندی کجا دیدین هاااااااااااااااااا؟
ساناز
8 فروردین 93 13:26
عكس وانيا هم اضافه شد به هفت سين ارسالي تون
لیلا
10 فروردین 93 17:09
سلام عزیزم سال نومبارک.امیدوارم سال خوبی در کنارهمسر ودختر نازت داشته باشی مرسی که بهم سر زدی .لینکت کردم
مامان سویل و اراز
10 فروردین 93 19:56
سلام دوست عزیزم من عکس هفت سینتونو گذاشتم ممنون از رخصتتون خواهش میکنم
مامان سویل و اراز
10 فروردین 93 19:58
من لینکتون کردم لینک شدی
شب پالت
20 فروردین 93 0:19
با سلام و تبریک سال نو به فاطمه جون و مادر مهربانشون تاخیرم را پوزش میطلبم.امیدوارم در تمام امور زندگی در این سال و بعد آن در خوشی سیراب باشید.دغدغه ها و گرفتاریها و در دسترس نداشتن اینترنت این اجازه را نمیداد تا خدمت دوستان برسم.امید دوری و فراق به پایان رسیده وصال صورت گیرد تا عمر باقیست.به امید دیداری طولانی و پر نشاط در این ورطه ......