وانیاوانیا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

وانیا کوچولوی خونه ی ما

شیطونی

1392/5/14 16:09
نویسنده : مامان فاطمه
419 بازدید
اشتراک گذاری

ینی اگه 1 لحظه در خونه باز بمونه وانیا از پله رفته پایین و ....

حالا بگرد و پیداش کنمتفکر

 

تازگیا یاد گرفته شورت های عینکی و میکشه روی سرش مثه کلاه و میخندهدلقک (فیلمش هم موجوده)

 

چند روز هم هست که آنتن تلویزیون مشکل داره و ما باید توی ساعتی که برنامه عموپورنگ و میذاشته ، همه با هم دست بزنیمتشویقتشویق و بگیم" عمویی عمویی نه نه"این شعر و وانیا سروده و منو بابا رو مجبور میکنه که حتما دست بزنیم و این شعر و باهاش تکرار کنیم(آخه دخمل عاشق برنامه عمو پورنگه)


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ساجده
9 مرداد 92 19:53
قربون اون فضولیاش و از پله پایین رفتناش ای شیطون
مامان ساجده
9 مرداد 92 19:54
مامان وانیا جون من با دو تا خط دیگه همسریم داشت رای دادم به دخملیتون




ممنون عزیزم
مریم مامان ویانا
9 مرداد 92 20:37
عزیزم من به وانیا رای دادم...ایشالله برنده بشه




ممنون گلم
مامان و بابای حسین
10 مرداد 92 2:11
سلام ممنون از حضورتون انشاالله در تک تک لحظات خدا پشت و پناهتون باشه .....
مامان عادله
12 مرداد 92 2:04
مواظبش باش
می گشمت هااا


عزیزم الکی نیس که من 50 کیلو شدم دیگه مدام دنبال این وروجکم
سمی
12 مرداد 92 20:08
سلام عزیزم
ماشاله چه دختر نازی
من به وانیا خانوم رای دادم



ممنون عسیسم