وانیاوانیا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

وانیا کوچولوی خونه ی ما

تشکر ، تشکر

1392/5/26 9:26
نویسنده : مامان فاطمه
320 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای گلم. تو این پست لازم دونستم از زحمات دوستان و اقوامی که در طول جشنواره نی نی وبلاگ ما رو همراهی کردند تشکر  کنم:

animated gifs of tahnk you

 

 

اول از همه خاله فایزه که با اصرار اون وانیا خانوم توی این مسابقه شرکت کرد و تا آخر این جشنواره مارو همراهی کرد.

و بعد عمه مژگان،که با اینکه از نظر مسافت از ما خیلی دور بود،اما دلش با ما بود ماچو  در جمع آوری رای نقش بسزایی داشت.

animated gifs of tahnk you

و نفیسه جوون دوست خاله فایزه ،دوستای خوب مجازیمژه و همه دوستای خوب دیگه که به ما کمک کردند.

وانیا با جمع آوری 163 رای در ردیف 97 ام قرار گرفت (البته از بین 753 نفر) که این برای من ینی پیروزی.تقدیم به وانیااا جونمanimated gifs of flowers- fairy comes out of a flower        animated gifs of flowers- flourishing red rose

البته این که فقط یه مسابقه ساده بود، دخترم امیدوارم توی بازی زندگیت همیشه برنده باشیماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خواب گو
26 مرداد 92 10:26
سلام دوست من وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.
مامان ساجده
26 مرداد 92 11:05
خدای من چه رای خوبی آورده خانم کوچولو

به قول مامانی ایشالا توی مسابقات زندگیت سربلند بیرون بیایی وانیا خانوم








البته با کمک شما دوستای خوبم-ایشالا

خاله فائزه
26 مرداد 92 22:30
منم واقعا از همه دوستام تشکر میکنم که تا آخر آخر همراهی کردنمون.من که کاری نکردم .
واسه وانیا جونم کمترین کاری بود که میتونستم بکنم


ممنون خاله جون ایشالا تو هم توی همه کارهات موفق باشی
بهار
28 مرداد 92 22:57
مبارکـــــش باشـــــــــــــــــــــه ایشالا تو زندگیشم همیشه موفق و سلامت باشه.
مامان مهرسام
31 مرداد 92 15:59
مبارک باشه و خسته نباشین ایشالا توی همه مسابقات زندگیت برنده باشی گلم
مامان مهرنگار
20 شهریور 92 12:31
چه دختر نازو خوشگلی.همسن مهرنگار من هست.
به ماهم سر بزنید خوشحال می شم با هم بیشتر اشنا بشیم.




ممنون عزیزم لینک شدی
عمه مژگان
9 آبان 92 18:05
سلام گلم. خواهش میکنم وظیفم بود.انشا الله هیشه در تمام مراحل زندگی موفق باشه.بهترین ها رو براش آرزو می کنم




سلام ممنون مژگان جوون شما همیشه ما رو شرمنده کارهات کردی