وانیاوانیا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

وانیا کوچولوی خونه ی ما

چندتا عکس خگشل از عسل خانووووم

1392/5/27 23:45
نویسنده : مامان فاطمه
704 بازدید
اشتراک گذاری

فسقلی ما چند وقتیه یاد گرفته وقتی چیزی و میخواد، دست به سینه وایسه تا مامان براش بیاره

 

اینم یه گنگیجیکش کوچولو (به قول دایی سبحان) که بابایی و دایی از توی کوچه پیداش کردن و آوردن خونه ما تا پیشی نخورش. وانیا  هم میخواد بهش غذا بده

این عکس خشگل هم که توضیح خاصی نداره

البته این عکسا مربوط به ماه قبله و نفس خانووم 17 ماهه بوده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

الناز سیندرلا
28 مرداد 92 0:27
ای جونم خانمییییییییی چقدم ذوق کرده بووووس خانمی
مامانی اترین
28 مرداد 92 0:46
سلام وانیا جون اسمت خیلی خشکله خودتم خیلی نازی ماشالاه ممنون که به وبه ما سر زدید
سرزمین جدیدترین شکلکها
28 مرداد 92 11:23
سلام چه نی نی نازی دارید لینکتون کردم لگه اشکال نداره لوگو وبلاگمو بذارید وبتون البته اگه اشکال نداره
مامان ساجده
28 مرداد 92 15:20
چفد عکس اولی نااااااااز شده چه با مزه به گنگیجیکش غذا میده این قلبا هم برا عکس آخریش که خسمل شده
بهار
28 مرداد 92 22:54
ای جونم، قربون قلب مهربونش برم من.



عزیزم آدرس لینکی که گذاشتی اشتباه بود
بهار
29 مرداد 92 0:27
ما هم یه جوجو فنچ داریم یه پاش قطع شد طفلی. خیلی گناه داره. اصلا میبینمش دلم آتیش میگیره.
فاطمه
29 مرداد 92 20:52
واااااااااااااااااااااای چه دخملی چه عسلی!!!!!!. الهی خدا براتون نگهش داره.ایشالا خدا یه روزی یه نازدونه به خوشگلی فرشته ی شما به منم بده. الهی عروسش کنی. از طرف من حسابی ببووووووووووووووووووووووووسش.

من با افتخار لینکتون کردم. ممنون که به من سر زدید. الهههههههههههههههههی قربونت وانیا جوووووووووووووووووووووووووووون.








ممنون عزیزم لطف داری اما من نتونستم از طریق لینکی که دادی وبتو باز کنم لطفا دوباره آدرس و توی بخش نظرات بذار


مامان مهرسام
31 مرداد 92 18:00
چقد شما مهربونی خوشکل خاله به گونجیشکه غذا میدی؟ بخورمت شیطون بلای با نمکم







لطف داری شما خاله جوون
مامان صدف
4 شهریور 92 13:23
یه جوجه در حال غذا دادن به یه گنگیجیکش
عاطفه
6 شهریور 92 18:47
چه عکسای خوشگلی ! چقدرم جدیه تو امر غذا دادن !
لی لی
17 شهریور 92 17:23
هزارماشالاخانم شده عسل شده بوووووس
شیرین
26 شهریور 92 15:00
سلام.ماشالله خیلی با نمکی وانیا گلی
بهار
6 مهر 92 16:49
سلام طراحی اختصاصی قالب وبلاگ برای وانیا جون . http://ghalebe-weblog.blogfa.com
عمه مژگان
9 آبان 92 18:21
وای اگه عمه ای اونجا بود بغلت می کردم یه ماچ محککککککککککککککککککککککککککککم ازت می گرفتم به خاطر قلب مهربونت خوش تیب




بوووووووووووس عمه جوون