وانیاوانیا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

وانیا کوچولوی خونه ی ما

این شب ها...

1392/8/27 18:45
نویسنده : مامان فاطمه
757 بازدید
اشتراک گذاری

از اون جایی که وانیا خانم دیگه شیر نمی خورن شب ها  قبل از خواب با مامان جونشون عالمی دارنماچ

اول مامان لامپ ها رو خاموش میکنه و با وانیا دراز میکشن ،بعد مامان میگه بسم الله الرحمن ،و وانیا میگه رحیم،قل هوالله احد (وانیا میگه عدد) ،الله صمد(اَسَ)،لم (نم) یَلد(اَدَم) ولم (اَنم) .....     ینی من هرچی میگم وانیا یه چیز دیگه تکرار میکنه که آخرش باز اینجوری میشه  

و این مقدمه ای میشه برای شروع عشقولانه بین وانیا  و  من وانیا شروع میکنه به بوس کردن و ناز کردن من و منم اونجاس که مادرانم به اوج میرسه و خستگیه کل روز از تنم بیرون میره اما زیاد نمیتونم ادامه بدم چون فکر کنم تا صب  طول میکشهچشمک  من چشمامو می بندم و میگم من خوابببببببم اما فایده ای نداره ،وانیا نازم می کنه و میگه "ماما ناس"(مامان ناز)

وقتی که من اینجوری شدمکلافه با یه لحن دیگه میگم  وانیا چشماتو ببند خمیازه شیرین خانم میخنده و زود چشماشو می بنده اما فقط چند ثانیه و بعد یواشکی منو نگا میکنه اگه چشام باز باشه یا خندم بگیره یا باز بوسش کنم دوباره  شروع میشه، وگرنه یواش یواش میخوابه و من آخرش باز میبوسمش،ماچ عشق منی دخملم

عسل خانم موقع خواب اصلا دوست نداره پتو یا هر چیز دیگه ای بکشم روش و حتی وقتی تازه خوابش میبره هم اگه پتو بندازم روش ، سریع میندازش کنار،البته گاهی برای خوابیدن پتوشو میکشه روی صورتش تا خوابش ببره یا اینکه دستای منو میذاره روی چشماش و میخوابه---  من عاشق این کاراشم

 البته این وسایل و بعد از خواب دادم به وانیا که عکساش خشمل تر شه


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

faeze
27 آبان 92 22:49
سلام.الهی خاله جون قلبونش بره دوست دارم هوارتا
مامی آرشیدا
29 آبان 92 0:47
ای جوووون بااون وسایل خطرناک نخواب دخمل ناز
عمه مژگان
30 آبان 92 18:20
خوابهای خوب ببینی فرشته کوچولوی قشنگم
عمه مژگان
30 آبان 92 18:53
الان که دارم این متنو می نویسم دارم به فرشته ای نگاه می کنم که آروم و بی سرو صدا ناز خوابیده و چشمهای نازشو بسته .نمی دونم خواب می بینه یا نه؟؟؟؟دلم واست تنگ شده دل ما هم تنگ شده عمه جووون حداقل شما پاشین بیاین دیگهههههه
مامان مهرسام
5 آذر 92 15:34
ای جونم چه همه احساس زیبا خیلی قشنگ تو صیف کردی خوابای خوب ببینی فرشته کوچولوی من نمیری فاطمه با اون خط چشم پاریست ایده جالب بود من فقط با خط چشم پاریس می تونم خط چشم بکشم خو
عمه مژگان
5 آذر 92 17:46
سلام قربونتون بررررررررررررررررررررم.واسه دیدنتون روز شماری میکنم.دوستون دارررررررررررررررررررررررررررم یه عالمه هر چی بگم بازم کمه خدا نکنه عسیسم ما هم همین طور
مامان كياراد
14 آذر 92 1:28
خوب بخوابي ....خوابهاي رنگي ببيني پر از قشنگي ببيني وانيا جون.....
مامان كياراد
18 آذر 92 2:11
خوب بخوابي.....