وانیاوانیا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

وانیا کوچولوی خونه ی ما

از پوشک گرفتن وانیا

1392/4/12 2:12
نویسنده : مامان فاطمه
663 بازدید
اشتراک گذاری

 این روزا کار ما این شده:

Babies from 123gifs.eu

مامان: وانیا جیش داری؟؟؟؟؟ وانیا:جیش جیش

مامان با وانیا که محکم تو بغلش گرفته ، بدو بدو می ره به سمت دستشویی و گفتن جیش جیش، اینقدر با هم تکرار میکنیم تا کار شما تموم بشه

روم به دیوار حالا نوبت پی پیه که باید صداشو در بیاریم تا ..........

 

 

خب یه چیزایی و نمی شه نوشت دیگه خجالتخجالت

 

ولی به این سادگیام نیس و این مراحل 15 تا 20 دقیقه طول میکشه

 

البته شما میونه خوبی با دستشویی نداشتی چون وقتی من می رفتم ، تنها می موندی و گریه می کردی،گریهگریه  بخاطر همین دوست نداشتی بیای تو دستشوییناراحت

منم مجبورشدم چندتا کاردستی درست کنم (فرفره و زنبور و...)و بچسبونم رو دیوار دستشویی تا برات جذاب بشه و بین  انجام عملیات که شما آب بازی می کنی منم شعر "زنبور طلایی" و میخونم و تو ویبره میریGifs Animés minnie 2

حالا تا چند وقت  این مراسم طول بکشه خدا میدونهGifs Animés minnie 19خدا بهم صبر بده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مریم
12 تیر 92 2:35
ماشالا به دخمل نازت.منم درگیر از پوشک گرفتن پسرمم.خدا کمکمون کنه .منم گاهی اینقدر حرص می خورم که کم مونده سکته کنم .



آره میدونم چی میگی خدا بهت صبر بده
مامي الهام و ستايش
12 تیر 92 19:33
ماشالله به وانيا جون نازنازي
اموزش هنر دستی (عسل)
15 تیر 92 0:39
افرین به وانیای گل گلاب
مامان آلما
18 تیر 92 10:31
خوش به حالتون.من که هنوز شروع نکردم.میترسم که خیلی کار سختی باشهبوس واسه دخملی


به نظر منم این کار سخت ترین کار تو این 17 ماه بود اما فعلا بخاطر اسهال وانیا مجبورم چند روز پوشک ببندم براش و بقیه آموزش و موکول کنم به بعد
مادر خانومی
18 تیر 92 20:22
واااااااااااااای

وانیا جونم که هنوز خیلی کوچولوهه

فداش بشم آلوچه کوچولوی من


آره یکم سخت تره اما شدنی،فعلا که مجبورم بزارم واسه بعد
ZAHRA
21 تیر 92 15:22
خدا به هممون صبر بده انشاالله به حق این ماه عزیز
خانوم بلا
21 تیر 92 15:30
واااااااای چه دخمل نازی جیگمرشو بخورم من الهی
مامان نازننيها
21 تیر 92 21:25
دختر ناز و زيبايي داريد ماشاا٠٠٠ خدا حفظش كنه ٠ اين مراسم از پوشك گيري هم كه خودش داستانيه
ساج گل
21 تیر 92 23:58
ُسلام مامان وانیا کوشولو
ممنون که به ما سرزدین ،ماشالا دخملیه عزیزی دارین خدا بهتون ببخشتش ،با اجازتون من لینکتون کردم


خواهش میکنم عزیزم
ساج گل
22 تیر 92 0:02
دقیقا " منم همینجور بنظرم سخترین مرحله بچه داری همین از پوشک باز کردنشونه من ساجده رو 4ماهه از پوشک باز کردم هنوز الان داره کامل یاد میگیره تو یه کتابی خوندم باید 3ماه به بچه فرصت داده شود تا از پوشک باز شه نباید عجله کرد
حانیه
22 تیر 92 1:52
به به چه نی نی نازی خدا حفظش کنه به وبلاگ گل پسر هم سر بزن ونظر بذار´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´ ´´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´ ´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶´ ´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶´ ´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´ ´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´ ´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´ ´¶¶¶´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´ ´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶´´ ´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶´´ ´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´ ´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´ ´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´ ´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´´´ ´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´´´ ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶´´ ´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶´´ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´ ´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´