وانیاوانیا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

وانیا کوچولوی خونه ی ما

ماهی!!

1392/5/1 21:08
نویسنده : مامان فاطمه
787 بازدید
اشتراک گذاری

امشب بعد از افطار با بابایی و مامانی فرح رفتیم خونه مامان بزرگ(پدری) بابا که اونجا توجه شما به آکواریومanimated gifs of fish و ماهی های توش(مثل همیشه) جلب شد  چشماما با این تفاوت که این بار وقتی با ماهی ها بازی می کردی اونارو صدا هم زدی ینی، مامانی گفت بگو ماهی و شما برای اولین بار گفتی "مایی" animated gifs of funny fish


  هورااااااااااااااااااا هورایک کلمه جدید یاد گرفتی عقش من

البته اینم ناگفته نماند که به یه ماهی گیر داده بودی animated gifs of fish(که تقریبا این شکلی بود ولی مشکی)

 
 

و همش بهش می گفتی "دَ" ینی می خواستی اون بیاد بیرون  بغل تا باهاش بازی کنی

این عکسها رو هم بابا مجید اونجا از شما گرفته

البته چون با گوشی موبایله زیاد کیفیت نداره

 

 

اینجا هم من به شما گفتم بخند و شما اینجوری شدی!!!!

 

 

الان من نمی دونم این ینی چی که هر موقع میخوام عکس بگیرم و میگم بخند اینجوری میشی 260121_Laie_80.gifهمزمان گفتم وانیا دندونات کوووووو؟ که داری دندونتم نشون میدی وگرنه دهنت هم بسته بودچشمک

اینم معنی خنده به تعبیر وانیا خانوم !!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ساجده
31 تیر 92 4:50
الهی قربون دخمریتون با اون مایی بازی کردنش با اون خندیدنش برای عکس گرفتن
عمه مژگان
4 مرداد 92 15:58
عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشق خنده هاتم





وانیا هم شمارو خیلی دوست داره عمه جون


بهار
28 مرداد 92 22:59
الـــــهــــــــــی، قربون چشمای خوشگلت برم من.