وانیاوانیا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

وانیا کوچولوی خونه ی ما

18 ماه گذشت...

1392/5/7 15:31
نویسنده : مامان فاطمه
463 بازدید
اشتراک گذاری

9.gifهوراتولد 18 ماهگیت مبارک نفس مامانهورا9.gif

 

 

دختر کوچولوی من، امروز یک سال و نیمه که  از اومدنت میگذره و من و بابامجید هر روز عاشقونه تر از روز قبل دوست داریم قربونت برم

 

 راستی خوشمل من امروز 3تا واکسن داشت

اولیو که حواست نبود وقتی خانوم پرستار ب دستت زدش  روت رو برگردوندی به طرفش و نفهمیدی چی شد

دومی رو ب پات زد ک یکمی گریه کردی

110.gif

وسومی که  قطره فلج اطفال بود رو هم با کمی استرس و گریه خوردی

ایشالا همیشه سلامت باشی گل دختر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ارش اقای گل
7 مرداد 92 13:54
سلام اجی فائزه من به لینکام خبر دادم کامنت خصووصی گذاشتم گفتم رای بدن
بعلههههههه ما که رفیقامونو تنها نمیذاریم ینی میگی پستم براش بذارم؟؟


مرررررسی عزیزم.وبلاگت پرطرفداره اگه این کارو بکنی ممنون میشم
Faezeh
18 مرداد 92 15:54
پرواز در اسمان ارزوها وفرود در فرودگاه موفقیت را برایت ارزو دارم

((((تولدت مبارک وانیا جووون)))