وانیاوانیا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

وانیا کوچولوی خونه ی ما

21 ماهگی

1392/8/15 14:57
نویسنده : مامان فاطمه
558 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم، یک ماه دیگه هم گذشت و تو الان 21 ماهه هستی.  هورا بغلهورا

خدارو شکر،صحیح و سالم. هر روز شاداب تر و پرانرژی تر و فهمیده تر از روز قبل. واقعا باورم نمی شه اینقدر زود داره این روزای شیرین با تو بودن میگذره، مثل یه خواب می مونه هنوز گاهی فکر می کنم همون دختر کوچولوی بی مسئولیت و بی دغدغه هستم که خودش و برای باباش لوس میکنه .....گریه اما به خودم که میام میبینم حالا یه مادرم و چه مسئولیت بزرگی روی دوشم گذاشته شده. 

وقتایی که من به خودم میام به روایت تصویرچشمک:

  من و بابا      من و وانیا من و بابا و وانیا


امیدوارم همیشه همه مامان باباها پیش خونوادشون سربلند باشن و در کنار نی نی هاشون خوشحال و خندون و یه عالمه آرزوی خوب دارم برای همه مامان و بابا ها و نی نی ها + خودم و شوشو و نی نی کوچولوم . این بوسا هم برای وانیا

 

 اینم عکسای آتلیه ی وانیا نفس

البته این عکس توی نسخه اصلیش پاهای من و بابا هر دو توی عکس هست اما من اینجوریشو بیشتر دوست داشتم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ساجده
15 آبان 92 17:58
انشالا شاهد بزرگ شدن همیشه ی دخملی باشی
ودر کنار هم شاد باشین
خووووو یه عکسم از دخملی میذاشتی دیگه


ممنون دوستم ایشالا چند روز دیگه عکسای آتلیشو میذارم
لی لی مامی آرشیدا
17 آبان 92 0:09
درکنارهم سلامت وعاشق باشیدهمیشه.بوووس وانیاجوون
عمه مژگان
25 آبان 92 19:27
انشاالله همیشه در کنار هم شاد باشین و بهترین ها رو واستون آرزو می کنم ممنون مژگان جوون ایشالا با شما و در کنار هم
اموزش هنر دستی (عسل)
6 دی 92 14:20
مرسی که سر زدی به وبم و نظر دادی بازم بیا پیشم دختر گلی داری خدا نگه داره
مامان نیکان
14 دی 92 20:09
چه دخمل ملوسی خدا ببخشه بهتون این عکس سه نفری تونم خیلی خوشکله ممنون عسیسم نظر لطفتونه
سمیه
19 دی 92 8:48
چه عکسهای قشنگی مبارک باشه با دیدن عکس اخری وانیا رو نا خواسته تو لباس عروس تصور کردم کنار مامان و بابا یه عکس خانوادگی ای جااااان ایشالله آخه هم خوشحال شدم هم ناراحت
عمه مژگان
9 بهمن 92 9:24
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای الهی چه عکسهای خوشگلی تو رو خدا از این عکسها به منم بده میام میبرم گفته باشم چشششششششششششششم حتما